Перейти до основного вмісту

Колекція 100 Points Lalique

Вино та Lalique
З 2010 року Lalique належить швейцарській компанії Art&Fragrance. Вони розвивають кришталевий, ювелірний та парфумерний напрями, розширюють виробництво та глобальну присутність, активно співпрацюють з брендами, художниками, дизайнерами та відомими особистостями. Наприклад, у 2012 році Lalique запустили колекцію ідеального винного кришталю «100 Points», розроблену разом із винним критиком Джеймсом Саклінгом.

Колекція 100 Points – проект Lalique та американського винного критика Джеймса Саклінга. У роботі Саклінг використовує 100-бальну систему оцінки вина – звідси і назва колекції.

За 40 років кар'єри Саклінг спробував та оцінив понад 150 тисяч вин, і, за його словами, весь цей час мріяв про власну колекцію винного кришталю. Він довго шукав компанію, з якою йому захотілося попрацювати, і в результаті в 2012 році зупинив свій вибір на Lalique. Саклинг пояснив це так: «Коли я був дитиною, у нас удома був кришталь Лалик. І у бабусь також. Так що я, як і все в моїй сім'ї, звик вважати Лалик еталонним кришталем.

Всі предмети колекції 100 Points виконані вручну. "Прекрасна, але при цьому функціональна" - так описав її Джеймс Саклінг. Сучасний дизайн і майстерне матове гравіювання поєднуються з функціональністю: форми, об'єми, вигини та зрізи чаш відповідають запиту найвибагливішого дегустатора, що шукає келихи, здатні гармонійно розкрити найкращі якості вина.

Переглянути інші келихи